Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

''Social_life.com''

Η ΛΟΓΙΚΗ, 
ΟΠΩΣ ΛΙΓΟΙ ΤΗ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ!



''Ο Cyril Connolly, κάπου στα μέσα του 20ου αιώνα ισχυρίστηκε πως ο άνθρωπος που ελέγχει τα πάθη του είναι σκλάβος της λογικής του και σαν αντίβαρο αυτής της άποψης, ο Ευγένιος Ιονέσκο υποστήριξε πως η λογική είναι η τρέλα των δυνατών. 

Για δυνατούς ή μη, για τρελούς ή συνειδητά σκεπτόμενους... η λογική πάντα θα αποτελεί έναν δυνητικό κατατρεγμό από τη ρουτίνα που μας περιβάλλει. 

Ας προσπαθήσουμε να προσεγγίσουμε με μεγαλύτερη σαφήνεια αυτόν τον ορισμό που επιλεκτικά έχουμε στη ζωή μας.


  Η λογική έχει δύο έννοιες, είναι η μελέτη των τρόπων συλλογισμού, καθώς και η χρήση έγκυρων συλλογισμών. Στην πρώτη περίπτωση, αναφερόμαστε σε συλλογισμούς που ισχύουν, αλλά και σε εσφαλμένους, ενώ στην τελευταία, η λογική χρησιμοποιείται στις περισσότερες πνευματικές δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένης της φιλοσοφίας και της επιστήμης.

  Για πολλούς, η λογική χωρίζεται σε τρία μέρη:

  • Τον επαγωγικό συλλογισμό, όπου οι προτάσεις ενός επιχειρήματος υποστηρίζουν το συμπέρασμα, αλλά δεν το κατοχυρώνουν.
  • Τον παραγωγικό συλλογισμό, όπου το συμπέρασμα είναι υποπερίπτωση ή εξειδίκευση κάποιας υπόθεσης και θεωρείται ο πιο σημαντικός και ασφαλής τρόπος επιχειρηματολογίας.
  • Και τέλος, ο υποθετικός-παραγωγικός συλλογισμός.

  Tι γίνεται όμως, όταν ως μέρος της καθημερινότητάς μας η λογική πάει το δικό της περίπατο και παράμετροι όπως άγχος, κοινωνική δυσφορία, οικονομικοί προβληματισμοί έχουν κατακλύσει κάθε διέξοδο ηρεμίας και αποφυγής εσωτερικών τριγμών?

  Σε κάθε περίπτωση, η καθημερινότητα δε συμβαδίζει πιστά στα χνάρια λογισμών και κριτικής σκέψης, επιφέροντας έτσι ατελέσφορα αποτελέσματα και δημιουργώντας ρίξεις στις ανθρώπινες σχέσεις. Αυτό ας το χαρακτηρίσουμε εμείς ως κοινωνική λογική, δηλαδή τη λειτουργία εκείνη του ανθρώπινου λογισμού που θα έπρεπε να υιοθετείται από όλους με σκοπό να διαλύει κάθε πιθανό εμπόδιο επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων. 


  Η λογική προέκυψε από την ανάγκη να μπορούμε να επιχειρηματολογούμε σωστά. Και δικαίως! Υπάρχει, παρόλα αυτά, ένας παράγοντας που τείνει να αναιρέσει κάθε είδους προσπάθειας κατανόησης της λογικής, ο ανθρώπινος ή για να γίνω πιο σαφής η διαφορετικότητα που καλώς συναντάται σε όλους μας, όμως ο καθένας ξεχωριστά έχει μία δική του, ολόδική του λογική καλλιεργημένη για πολλά χρόνια, που εντάσσει στο λόγο του και στις πράξεις του. 

  Θέλοντας και μη, η αδυναμία στην κατανόηση της λογικής ή αντιστοίχως η πλήρης κατανόησή της έχει κάποιες θεμελιώδεις αρχές κοινώς αποδεκτές, οι οποίες όπως είναι φυσικό αλλάζουν από άνθρωπο σε άνθρωπο βάση εμπειριών, πεποιθήσεων και αντιλήψεων.''

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

''Social_life.com''

ΠΡΟΩΘΩΝΤΑΣ ΤΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΤΥΛ ''Αποτελεί τη νέα τάση στην εσωτερική διακόσμηση, το industrial ή βιομηχανικό στυλ κατέχει επάξια μία σημαντική θέση στο χώρο του design. Αποδίδει μία ξεχωριστή αίσθηση ζεστασιάς στην εκάστοτε οικία ή διαμέρισμα, καθώς όλα τα υλικά χρησιμοποιούνται κατά βάση στην πρωτογενή τους μορφή.  Γενικά, το βιομηχανικό στυλ είναι αυτό που μας θυμίζει τα παλιά, μεγάλα, ερειπωμένα εργοστάσια και τα τεράστια ψιλο-άδεια loft που πρωταγωνιστούν σε πολλές αμερικάνικες γειτονιές. Μας δίνει την εντύπωση του ευτελούς, ακατέργαστου και φθαρμένου περιβάλλοντος. Με μια γρήγορη ματιά είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς πως την παράσταση κλέβουν υλικά όπως τσιμέντο, ξύλο και μπετόν. Είναι γεγονός, πως η αίσθηση που αποκομίζει κάποιος είναι πως μέσα σε λίγα σχεδόν ''απεριποίητα'' τετραγωνικά, ο χρόνος (διότι όλα τα υλικά φαίνονται παλιά, με τη φθορά να είναι εμφανή) έχει προσδώσει μία ενδιαφέρουσα μεγαλοπρέπεια που μεταφράζεται κατά έναν μαγικό

''Social_life.com''

ΒΗΜΑ ΠΡΟΣ ΒΗΜΑ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ  ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΝΟΣ ΧΩΡΟΥ ''Στην προσπάθειά μας να βελτιώσουμε ή ακόμα και να αλλάξουμε εξ ολοκλήρου έναν εσωτερικό χώρο, μπορούμε να υποπέσουμε σε λάθη, κυρίως λόγω άγνοιας ή και βιασύνης. Η επιθυμία για εσωτερικές αλλαγές, επιτάσσει να ακολουθηθούν συγκεκριμένα βήματα, τα οποία αρχικά διευκολύνουν σαφώς την όλη διαδικασία κι έπειτα εμπλουτίζουν με γνώσεις περί του αντικειμένου στον ιδιοκτήτη, σχετικά με τις κινήσεις που πρέπει να κάνει σε μία ενδεχόμενη μελλοντική αλλαγή. Η βάση, ώστε να γίνει αντιληπτή η έννοια του ''χώρου'' είναι φυσικά η κάτοψη αυτού. Εξ' ορισμού η κάτοψη είναι η τομή ενός κτιρίου από ένα οριζόντιο επίπεδο. Γενικά, αποτελεί την αναπαράσταση ενός οικοδομήματος, μιας μηχανής, ενός εξαρτήματος κ.λ.π.  Με την κάτοψη του σπιτιού μας, λοιπόν, αποκτούμε μία καλύτερη και λεπτομερέστατη οπτική όσον αφορά το σκεπτικό μας πάνω στη διακόσμηση ή διαμόρφωσή του.  Έτσι, έχοντας και την πολυτέλεια της δια

''Social_life.com''

Ι Π Π Α Σ Ι Α :  Συνήθεια, πάθος ή θεραπεία;      Το άλογο ή ίππος ή ποιητικά το άτι είναι ένα τετράποδο περισσοδάκτυλο θηλαστικό της οικογένειας των ιππιδών. Χρησιμοποιούντο από την αρχαιότητα ως μέσο μετακίνησης και αποτέλεσε βασική κινητήρια δύναμη των αμαξών. Μερικές εκατοντάδες χρόνια μετά, αποτελεί μία ενδιαφέρουσα μορφή άθλησης, διασκέδασης καθώς και θεραπείας.    Και κάπως έτσι ξεκινά ένα ταξίδι εξερεύνησης στον κόσμο αυτού του συμπαθούς τετράποδου, μέσα από την έμπειρη ματιά ανθρώπων που έχουν αφιερώσει τη ζωή τους στη φροντίδα και την εκπαίδευση των αλόγων.     Η Μαρία Σφέτσιου, γεννηθείσα  το 1980 στη Δράμα και μεγαλωμένη στο Σταυρό Θεσσαλονίκης, πήρε τη μεγάλη απόφαση να κάνει το πάθος της επάγγελμα και ήδη από το 2005 διατηρεί τον ιππικό όμιλο ''Απολλώνια Ίλη'' στη γραφική τοποθεσία Ρεντίνα. Στα 33 της πλέον και αρκετά έμπειρη στο χώρο, κατάφερε να δημιουργήσει έναν ιδιαίτερης ομορφιάς χώρο που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από άλλο